Returnarea produselor*

Sperăm că veți fi multumiți de produsele achiziționate. În situația de excepție în care veți dori să returnați un produs aceasta se poate face în următoarele situații:

Produse ce v-au fost livrate greșit

Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat, vă rugăm să semnalați acest lucru în termen maxim de 24 de ore de la livrare pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect, condiția fiind ca articolul să nu fie utilizat, să dețină ambalajul original, toate accesoriile aferente și documentele originale, în caz contrar returul nefiind acceptat.

Toate costurile de retur și transport al produsului corect vor fi suportate de New Horeca S.R.L.

Produse nefuncționale în primele 24 de ore de la recepție sau colete ce prezintă deteriorări

Dacă produsul primit este nefunctional în primele 24 de ore de la livrare, puteti reclama acest lucru și solicita returnarea produsului numai în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou, condiția fiind ca articolul să dețină ambalajul original, toate accesoriile aferente și documentele originale, în caz contrar returul nefiind acceptat. Pentru produsele ale caror colete prezintă deteriorari vizibile majore la livrare, puteți să refuzati receptia lor.

Toate costurile de retur și transport al produsului corect vor fi suportate de New Horeca S.R.L.

Dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță indicată de dumneavoastră, alta decât transportatorul, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs. Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail, la adresa : contact@pro-cucina.ro.

Dacă vă retrageți, vom rambursa toată valoarea pe care am primit-o de la dumneavoastră, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul ca ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 30 de zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Produsele vor fi expediate la adresa comuicată de către noi, ulterior ca urmare a cererii dumneavoastră de retragere, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 5 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 5 zile. Costul direct al returnării produselor va fi suportat de către dumneavoastră. Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor. Utilizarea produsului in afara duce la diminuarea valorii produsului cu valori cuprinse intre 35 – 50%, prin urmare suma rambursata poate suferi scaderi cu pana la 50% din pretul de vanzare al echipamentului. În vederea returnării produsului acesta trebuie sa fie insotit de ambalajul în care a fost livrat, manualele de utilizare si toate componentele echipamentului. În situatia în care acestea nu vor fi returnate valoarea rambursării va fi diminuată cu valori cuprinse intre 35 – 70%.

Pentru orice solicitare a garanției pentru produsele comercializate de New Horeca S.R.L. vă rugăm să ne contactați prin email la adresa: reclamatii@pro-cucina.ro. Plata transportului pentru produsele aflate în garanție și trimise spre soluționare va fi suportată de către S.C. New Horeca S.R.L., iar firma de curierat va fi comunicată clientului înainte de expediere. Produsele vor fi trimise la adresa comunicată de către noi ca urmare a cererii dumneavoastră, iar soluționarea garanției se va face prin repararea sau înlocuirea produsului defect.

Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

*Politica de retur se aplica doar persoanelor fizice.